Tänään mulla oli ihan mukava päivä. Kävin kaverin luona jossa oli aivan ihana pieni poika joka innokkaasti minulle tarjosi tuttia ja maitoa ja millon mitäkin. Meinasi ihan vauvakuume iskeä kunnes poika kävi itkemään eikä meinannut millään hiljentyä. Mietin vain kuinka rankkaa kaverillani on mahtanut olla kun niin nuorena lapsen sai, olihan hän silloin vain 18 vuotias.. No, osa meistä on luotu äiti-ihmisiksi, minua vain ei :D oli kyllä kauppareissukin niin mielenkiintoinen, poika oli kovasti kaikkea menossa räpläämään ja käveli hyllyjä päin. Kyllä keräsimme katseita!

Ei tämä päivä nyt kokonaan niin loistelias ollut.. Kotiin saavuttua ikävöin omaa kultaani joka on monen sadan kilometrin päässä.. Onneksi hän palaa takaisin näille main perjantaina :)  On tämä omalla tavallaan ollut aika rankkaa olla erossa sunnuntaista asti kun olemme tähän asti lähes joka päivän viettäneet yhdessä, ainakin nähneet sillä olemme samalla luokalla.. No, hyvää harjoittelua armeija aikaa varten :D Ja itseppähän olen ukkoni valinnut jonka haave ammatti on rekkamies. Noh, kyllä tämä tästä varmaankin helpottaa kunhan vain tottuu tähän välillä erossa olemiseen :)

Nyt kello näyttää sitä että minun on aika käydä nukkumaan että jaksan taas huomenna pirteänä koko päivän !