Pyydän anteeksi näin alkajaisiksi jos kirjoitukseni ovat hieman kummallisia, sillä en aiemmin ole mitään vastaavaa kirjoittanut, ellei ala-aste aikojen päiväkirjoja lasketa :D

Päätin aloittaa blogin kirjoittamisen kuultuani kavereiden ylistyksiä siitä kuinka hyvä tapa tämä on purkaa ajatuksia ja tunteita. Eli tämä on siis mulle oiva tapa purkaa tunteitani ja ajatuksiani sillä olen tunnetusti niin huono puhuja.

Ajattelin näin alkajaisiksi kertoa hieman itsestäni :D Olen siis kohta 18 täyttävä nuori nainen joka opiskelee ammattikoulussa kuljetuspuolta, jota on vielä vuosi jäljellä. Valmistun siis rekkamieheksi, vai pitäisikö sanoa rekkanaiseksi ? :D Olen näin peruspositiivinen ihminen, vaikkakin joskus jos jotain ikävää tapahtuu saatan murehtia sitä sitten ihan urakalla.. Muuten olen oikein iloinen ihminen! Minulla on oma ihana poikaystävä jonka kanssa ajattelimme muuttaa yhteen tässä nyt kesän/syksyn aikana. Eli elämäni on oikein hyvällä mallillaan :)

Eiköhän tässä ollut ihan riittävästi tekstiä näin alkajaisiksi :)